Meister szösszenetei http://as.hu/blog Hiszek egy Istenben, hiszek egy Hazában, hiszek egy isteni Örök Igazságban, hiszek Magyarország feltámadásában! Ámen! Fri, 26 Feb 2010 18:11:23 +0000 http://wordpress.org/?v=2.6 en Nem herényi fasz ez… http://as.hu/blog/2010/02/26/1981 http://as.hu/blog/2010/02/26/1981#comments Fri, 26 Feb 2010 18:11:23 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1981 „Az, hogy a kommunizmus áldozatává vált valaki, az részben az ő döntése volt. Antikommunista volt, egyéb nézeteket vallott, tehát erről ő dönthetett. Ha akart, kommunista is lehetett” – közölte Herényi Károly egy rádióinterjúban. Az önmagát „konzervatív párt”-ként meghatározó MDF képviselője szerint „nem lehet egyenlőségjelet tenni a holokauszt és a kommunizmus áldozatai közé”. Herényi Károly ezzel a nyilatkozatával végleg kiírta magát a demokratikus közéleti szereplők és a normális emberek közül.

]]>
http://as.hu/blog/2010/02/26/1981/feed
Holokauszt-tagadás http://as.hu/blog/2010/02/22/1977 http://as.hu/blog/2010/02/22/1977#comments Mon, 22 Feb 2010 21:31:02 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1977 Elfogadták a törvényt. A bosszú népe dolgozott ma. Ha életbe lép a törvény, nem mondhatom azt, hogy nekem a kommunizmus áldozatai többet nyomnak a latban (mint családilag érintett), mert ezzel relativizálnám az Egyetlent, a Megismételhetetlent.
Eszembe nem jutna tagadni a holokausztot, mert az megtörtént. De hogy ne is vitathassam, a 600 milliós számot, vagy ne mondhassam, hogy a kommunizmus saccra 100 milliónyi áldozata szerintem fontosabb, s több, mint a hatmillió, azt kikérem magamnak. Én nem egy ilyen országban akarok élni!

Nem merek aludni
Azt mondják, megjegyeztek maguknak engem
Azt álmodom, hogy kilöknek az ablakon
Pedig lassú szenvedést terveznek
Úgy hírlik
Vastag talpú csizmáik vannak
Hogy eltapossák a kis tüzeket
Marad a szép szürke
Egyenhamu

Rettentő vörösek a napok
Lassan, forrón gördülnek egymás után
Én csak várom
Hogy támadjanak



]]>
http://as.hu/blog/2010/02/22/1977/feed
HUNGARICA - A SZABADSÁG BETŰI (Morvai Krisztinával) http://as.hu/blog/2010/02/21/1975 http://as.hu/blog/2010/02/21/1975#comments Sun, 21 Feb 2010 12:37:18 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1975


Tovatűnt pillant örökre így marad
A szabadság betűiből hófehér barikád épül
Örök mementó marad az a nap
mit nem felejthet el soha, ki ott volt

Tovatűnt pillanat örökre így marad
A szabadság betűiből hófehér barikád épül
Diadalt arat, győz az igaz szó
Én ezt adom neked örök emlékül

Tovatűnt pillanat örökre így marad
Hazámat védem és fegyverem nincs más
csak egy szélrojtozta zászló
mit neked kell majd egekig emelni
ha kezemből egyszer kihull
ha kezemből kihull…

Tovatűnt pillanat örökre így marad
A szabadság betűiből hófehér barikád épül
Diadalt arat, győz az igaz szó
Én ezt adom neked örök emlékül

Tovatűnt pillanat örökre így marad
Hazámat védem és fegyverem nincs más
csak egy szélrojtozta zászló
mit neked kell majd egekig emelni
ha kezemből egyszer kihull
ha kezemből kihull…

,,Megkérem a kirekesztés ellen harcolókat, hogy tegyenek végre
a magyarok kirekesztése ellen, a magyargyűlölet ellen, a magyarverések ellen, és haladéktalanul vizsgáltassák ki, hogy mi történt 2006 őszén. Például milyen alapon taposták meg a rendőrök a magyar zászlót, a nemzeti jelképeinket? Miért
mondák, hogy „rohadt magyarok? A magyar nemzethez tartozása miatt hogy mertek kirekeszteni és bántalmazni ennyi embert?”
(Morvai Krisztina)

Tovatűnt pillanat örökre így marad
Hazámat védem és fegyverem nincs más
csak egy szélrojtozta zászló
mit neked kell majd egekig emelni
ha kezemből egyszer kihull
ha kezemből kihull…

Tovatűnt pillanat örökre így marad
Hazámat védem és fegyverem nincs más
csak egy szélrojtozta zászló
mit neked kell majd egekig emelni
ha kezemből egyszer kihull
ha kezemből kihull…

this clip is LEGALLY downloadable from:
http://www.hungaricazenekar.hu/

]]>
http://as.hu/blog/2010/02/21/1975/feed
Többiek? http://as.hu/blog/2010/02/17/1971 http://as.hu/blog/2010/02/17/1971#comments Wed, 17 Feb 2010 13:56:12 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1971


]]>
http://as.hu/blog/2010/02/17/1971/feed
Renault Modus vs Volvo 940 törésteszt http://as.hu/blog/2010/02/14/1969 http://as.hu/blog/2010/02/14/1969#comments Sun, 14 Feb 2010 20:25:27 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1969


Ez kemény. Ilyet még nem láttam élőben, soha. Minden esetre a linket elteszem, ha legközelebb valaki “a 25 éves Volvóra” fogadna egy kisautóval szemben.

(A kocsik jobbkormányosak, ez egy tipikus ütközési forma náluk, nálunk pont a másik felét kapná el.)

]]>
http://as.hu/blog/2010/02/14/1969/feed
Elmű válasz… http://as.hu/blog/2010/02/02/1967 http://as.hu/blog/2010/02/02/1967#comments Tue, 02 Feb 2010 13:38:06 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1967 Tisztelt Ügyfelünk!

Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk.

Szíves tájékoztatásul közöljük, hogy jelzett problémáról tudomásunk van, melyet jeleztünk az illetékes szakterületi egységünk felé. A hiba kijavítása folyamatban van, a szakterület intézkedéséig szíves türelmét és megértését kérjük.

Bízunk benne, hogy együttműködésünk a továbbiakban megelégedésére fog szolgálni.

Megértését köszönjük.
[...]
Tisztelettel:
Nagy Zsuzsanna
Elmű-Émász Ügyfélszolgálati Kft.
a Budapesti Elektromos Művek Nyrt. megbízásából

]]>
http://as.hu/blog/2010/02/02/1967/feed
ELMŰ, válasz http://as.hu/blog/2010/01/22/1963 http://as.hu/blog/2010/01/22/1963#comments Fri, 22 Jan 2010 18:09:05 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1963 Talán emlékeztek pár hetes levelemre, amit az ELMŰnek írtam a https-es, titkosított csatornán keresztül folytatható ügyintézést hiányolva.

Erre papír alapon az alábbi választ tudták adni. Csak én érzem úgy, hogy nem a kérdésemre válaszoltak?

Ezt válaszoltam nekik:
Tisztelt ELMÜ, kedves Bocsi Csilla!

A csatolt leveleküket kaptam ma papír alapon. Az lenne a kérdésem, hogy ezt mre válaszolták nekem? Gondolom nem az alábbiakban eredetileg feltett kérdésemre.

u.i.: kérem ne pazarolják a pénzüket papír alapon írott levelekre, nekem tökéletesen megfelel az emailben küldött válasz is, sokkal fontosabb lenne a formátumnál, hogy legyen valami köze a kérdesemhez.

Köszönöttel,

Üdv,
Ambrózy Lőrinc

]]>
http://as.hu/blog/2010/01/22/1963/feed
Szlovákia EU-tgaságának a felfüggesztését kezdeményezte a Jobbik képviselője http://as.hu/blog/2010/01/19/1961 http://as.hu/blog/2010/01/19/1961#comments Tue, 19 Jan 2010 07:57:57 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1961


]]>
http://as.hu/blog/2010/01/19/1961/feed
Én nem lőttem fejre http://as.hu/blog/2010/01/18/1957 http://as.hu/blog/2010/01/18/1957#comments Mon, 18 Jan 2010 11:06:37 +0000 Meister http://as.hu/blog/2010/01/18/1957
  • Bodoky Tamás
  • 2010. január 18., hétfő 10:47 | index.hu

    A Budapest utcáin intézkedő rendőrök közül elsőként nyilatkozik 2006. forró őszéről neve elhallgatását kérő interjúalanyunk, aki a Rebisz kötelékében, vadászpuskával vett részt a 2006. október 23-i brutális tömegoszlatásban. Állítása szerint ő már akkor szót emelt a véres rendőri túlkapások ellen, amiket az állományon eluralkodott tömegpszichózissal, és a tévéostromnál elszenvedett vereség utóhatásával magyaráz. Megcáfol néhány a mai napig nem pontosított rendőrségi közlést, és azt mondja, hogy betyárbecsületből nem beszélnek a rendőrök az akkor történtekről a bíróságokon.

    Mióta szolgál rendőrként?

    Húsz éve vagyok rendőr, még a Vörös Csillaggal Kitüntetett Forradalmi Rendőri Ezrednél kezdtem a pályámat. Ezt az alakulatot 2006. őszén Rendészeti Biztonsági Szolgálatnak, röviden Rebisznek nevezték, de mindig is a rendőri csapaterőt igénylő helyzetek, például tüntetések, focimeccsek, koncertek biztosítása volt a feladatunk.

    2006. ősze óta sokan a kormány öklének tartják ezt az elitalakulatot.

    Az egész a tévéostrommal kezdődött. Az ott történtek hatalmas traumát okoztak a rendőrségnek, nagy verést kaptunk, óriási pánikot okozott. Olyan szóbeszéd terjedt, hogy beszorítottak egy csapatot, elvették a fegyverüket, és azt mondták nekik hogy akinek van családja az jelentkezzen, mert azt nem végezzük ki. Azt is beszélték, hogy egy rendőr meghalt. Az állomány kilencven százaléka korábban nem tapasztalta, hogy milyen az amikor erőszakos ellenállásba ütközik, sőt kőzáport és verést is kap. Sok kollégám átértékelte a jövőjét ezután.

    Hogyan fordulhatott elő, hogy órákig alázták a tévészékháznál a vidéki rendőröket, és a Rebisz nem avatkozott közbe?

    Volt néhány parancsnok, aki jó parancsokat adott ki akkor, de a központból felülbírálták. Ezt a vizsgálat is megállapította. Egy rebiszes parancsnok például össze akarta vonni a csapatokat egy áttöréshez, de leugatták. Hogy ez bénaságból, töketlenségből, vagy tudatosan történt, azt nem tudom megítélni. De voltak olyan jelek, hogy az ésszerű parancsokat, amik működtek volna, a BRFK-n felülbírálták.

    Bosszúvágy volt a rendőrökben a tévéostrom után?

    Volt aki bosszút akart állni, de a legtöbben félni kezdtek, hogy mi lesz ha ez megismétlődik, és mi lesz ha nem mi győzünk. Lámpavasat emlegettek, többen attól tartottak hogy lincselések is lesznek, mint 1956-ban. A külső szemlélőnek ez ma már nem reális, de akkor olyan volt a hangulat. Ezt követte a három napos megtorlás.

    Megtorlás?

    Szerintem a szeptember 19-21. között történtek megtorlás volt a tévéostrom miatt.

    Ezt parancsba kapták, vagy spontán jött?

    Ebbe nem látok bele, de az biztos hogy a rendőrökben benne volt, hogy revansot kell venni. Olyanokat is megvertek, akik csak beszóltak a rendőrnek vagy ilyesmi, mert akkor éppen mindent lehetett.

    Mindent? Úgy érti hogy megverni és bevinni, aki tüntetőnek látszik?

    Egy csomó ember meg lett verve, akit nem is vittünk be utána. Pánik volt, hogy mi az isten történik, példát akartak statuálni, rendet akartak rakni. Olyan parancs nem volt, hogy mindenkit be kell vinni. Voltak olyan kollégáim, akik azzal dicsekedtek a laktanyában a folyosón, hogy hány embernek törték ki az ujját, hány faszkalapot intéztek el odakint.

    Ehhez hogyan viszonyultak a többiek?

    A végrehajtó állomány többsége fiatalokból áll, ez olyan mint a katonaság, idomulniuk kell, különben kiközösítik, megvetik őket, és meg lehet őket félemlíteni. A tévéostrom után rengeteg sérült rendőr volt, de ezt a részét nem kapta fel annyira a média, mint a másik felét.

    Október 23-án mi volt a feladata?

    A Kossuth tér kiürítésével kezdődött, az még simán ment, kulturált kiszorítás volt, szépen eltessékeltük az embereket. Délutánra viszont bedurvult a helyzet. Akkor kezdődött a neheze, amikor az egyik alparancsnok felmászott a vízágyúra és átnézett a Fidesz nagygyűlésre, hogy úristen, mennyien vannak.

    A rendőrség nem tudott különbséget tenni a megemlékezők és az erőszakos rendbontók között?

    Szerintem a legtöbben nem, azt gondolták, hogy az az ellenséges tömeg része. Volt egy kétórás várakozás, akkor sok kollégám szemében félelmet láttam, hogy micsoda tömeg van a másik oldalon. Ők a dobálókkal azonosítottak mindenkit, aki kint volt az utcán aznap.

    Nem látták, hogy amazok nem akarnak rájuk támadni?

    Álltunk egy láncban, folyamatosan dobáltak minket, be voltunk szűkülve, sok volt az adrenalin. Velünk szemben egy nagyjából 100-150 fős dobáló, randalírozó csapat, és mögötte egy óriási tömeg, az egész összemosódott. Volt olyan szöveg míg a Fidesz nagygyűlés végére vártunk, hogy vadászpuskával, meg íjjal van felszerelve a tömeg, azzal akarnak minket lőni, meg hogy túszt akarnak a rendőrök közül ejteni, ezért a terrorelhárító szolgálat is készenlétbe van helyezve.

    Ez szóbeszéd volt, vagy hivatalosan mondták?

    Rendesen, rádión mondták.

    Tehát hergelték az oszlató rendőröket ezekkel az információkkal?

    Nem tudom hogy ez hergelés volt-e, de ha onnan nézzük, az is lehetett. De azt is sokszor bemondták, hogy nem mehetünk tovább, meg kell várni a rendezvény végét.

    Lövészként mi volt a feladata?

    A kövekkel dobáló, csapágygolyóval csúzlizó, molotov koktéllal támadó embereket kellett kilövöldöznöm.

    Hány lövész dolgozott akkor ott?

    Körülbelül nyolcan voltunk, két csapatra osztva.

    Volt valamiféle parancsuk, hogy hova lőhetnek?

    Ez egyéni vérmérséklettől függött. A rendőrségi törvény és a szolgálati szabályzat szerint a végtagokra kell lőni, de ötven méterre nem lehetett ilyen pontosan célozni. Az az igazság hogy én sem lábra lőttem, hanem érzékenyebb pontra, mert egy csomóan be voltak rúgva, be voltak állva, mit ér akkor egy kéz-, vagy láblövés? Harcképtelenné kellett tenni őket.

    Voltak sokkal közelebbről leadott, tiszta szemlövések is.

    Néhányan oda céloztak, mert az eredményesebb, azon pedig nem gondolkodtak, hogy mi lesz a következménye. Én nem lőttem fejre.

    Maguk között tudják, hogy kik lőttek fejre?

    Én csak hallomásból tudom.

    Nagyjából hány lövést adott le aznap?

    Hét doboz lőszert lőttem el, 25 lőszer van egy dobozban. Ebből szerintem körülbelül ötvenszer el is találtam a rendbontókat.

    A rendőröket milyen attrocitások érték eközben?

    Volt olyan rendőr, akinek eltört a lába, és volt egy rendőrnő, aki összeégett, mert az oldalán voltak a könnygázgránátok, és csúzlival úgy találták el, hogy berobbantak. Ő tartósan nyomorék lett, a mai napig javítgatják. De sokkal kevesebb sérültünk volt aznap, mint a tévéostromnál.

    Egy azóta nyilvánosságra került igazságügyi fegyverszakértői vélemény szerint a gumigolyós lőszer, amit használtak, erősebb volt mint az engedélyezett. Tudtak erről?

    Igen, a lőszer hatásfoka tényleg nagyobb volt. Ezt a kilencvenes évek óta tudtuk, a rendőrség különleges szolgálatánál dolgozó fegyverbevizsgálók jelezték is a főnökség felé hogy túl erős, alkalmatlan a célra. Mégsem cserélték le.

    Miért?

    Vagy nem törődtek vele, vagy azt gondolták hogy úgysem kell használni soha. A puskákat egy évben kétszer vittük ki lövészetre, egyébként a fegyverszobában rohadtak. Megjegyzem, ha a tévéostromnál már kint lett volna belőlük és a gránátlövőkből néhány, akkor nincs balhé sem akkor, sem október 23-án. Egy parancsnok ki is akarta vinni a tévéhez ezeket, de akkor nem engedélyezték.

    Csak erőszakos rendbontókra lőttek október 23-án?

    Sajnos lőttünk meg olyan embereket is, akiknek semmi köze nem volt a zavargáshoz. Voltak olyanok is, akik célzás nélkül belelőttek a tömegbe. Néhányan nem fogták fel, hogy mit csináltak, akkor már a felgyülemlett feszültség dolgozott. Volt olyan kollégám, aki éles helyzetben mattot kapott, utána pedig ártatlanoknak ment neki. De a média rengeteg olyan esetet kiragadott, amikor az előzményt nem mutatták, például az egyik kollégám fejberúgott valakit, ezt rengetegszer mutatták a tévében, de azt nem, hogy előtte dobált minket az illető. Ez persze nem szépíti meg a dolgokat, a fejlövések, csonttörések elítélendők. És a politika is benne van, október 23-án szerintem meg akarták mutatni annak a tömegnek hogy ki az úr, és hogy nem a Fidesz a nyerő.

    Ezért volt az, hogy már egy nemzetiszínű zászlóért is ütött a rendőr akkoriban?

    A magyar és az árpádsávos zászlókat a rendőrök a rendbontókkal azonosították. Ennek van előzménye, korábban is szélsőjobboldali csoportok demonstráltak ezekkel a zászlókkal. Kialakult a rendőrökben egy beszűkült tudatállapot, akinél zászló volt, az volt az ellenség. Az más kérdés hogy voltak köztük olyan emberek is, akik csak a nemzeti büszkeségüket akarták kifejezni vele az 1956-os forradalom évfordulóján. Én tisztában vagyok ezzel, de a többségünk őket is ellenségként kezelte, akadályként, Fidesz-kutyákként.

    Miért utálták ennyire a rendőrök a Fideszt?

    A rendbontókat a Fidesszel azonosították, de ne menjünk bele a politikába. Tömegpszichózis lett úrrá a rendőrségen, több amúgy józan gondolkodású kollégámat annyira magával ragadta a szituáció, hogy azt üvöltötték, hogy ezek megérdemlik, ezeknek ez jár. Volt olyan hogy odamentem megkérdezni, hogy mi az ördögöt csinálsz? Számomra megdöbbentő volt a viselkedésük.

    Önnek nincs szégyellnivalója?

    Nekem nincs bűntudatom: csak rendbontókat tettem ártalmatlanná. Nagyon zavart, hogy közben olyan emberek lettek szanaszét verve akik semmit nem csináltak, és tőlük a mai napig nem kért senki elnézést a rendőrség nevében. Igaz, a rendőrségtől sem kért senki elnézést a tévészékház miatt.

    Miért nem viseltek azonosítószámot, és miért takarták el símaszkkal az arcukat az oszlatók?

    A rendőrségi törvényben benne volt, hogy csapaterős tevékenységnél nem kell azonosítószámot viselni. Volt olyan rendőrségi vezető, aki kiállt a média elé és össze-vissza beszélt, hogy leesett meg elfújta a szél. A símaszkot hivatalosan a könnygáz miatt viseltük, valójában azonban az arcunk miatt, nem akartuk viszontlátni magunkat különböző szélsőséges portálokon.

    Az akkori  budapesti főkapitány szerint szerint viperát sem használtak.

    Vipera nálam is volt, de akkor nem használtam, és volt vipera a másik oldalon is. A világon mindenütt használják a rendőrök. Nálunk elvileg tilos, de például ha késsel támadna rám, le is lőhetném, de jobban jár ha szétverem a kezét viperával, azt legalább túléli.

    Becslése szerint milyen arányban bántalmazták a rendőrök az erőszakos rendbontókat, illetve az ártalmatlan civileket 2006. október 23-án?

    Legfeljebb kétszáz ember volt ott, aki erőszakosan lépett fel a rendőrséggel szemben, a többiek csak tüntettek, vagy a Fidesz nagygyűlésén vettek részt. Ehhez képest nagyságrendekkel többen voltak, akik ártatlanul sérültek meg, mert a tudatos rendbontók mozogtak, elfutottak, elvegyültek.

    Tehát a megfogható civileken verték le a rendőrök a frusztrációjukat?

    Így van. Abban a szituációban könnyen eljártak a kezek meg a lábak. Ugyanakkor a bántalmazásokat a negyvenezres létszámú rendőrség egy nagyon kis hányada követte el, sokan mégis ezek alapján ítélik meg az összes rendőrt.

    A bíróság elé került túlkapásos ügyekben miért van kollektív emlékezetkiesése az összes rendőrnek?

    Van aki fél, és van akinek betyárbecsületből. Közösségben dolgozunk, a túlkapások elkövetőit egy ideig hősként tisztelték a kollégák, ha valaki elmondaná mit látott, azt kivetnék maguk közül, kiközösítenék. Ráadásul sok esetben nem is a tettesekből lettek vádlottak, a fiatalabbakkal vitetik el a balhét. Ha valaki elmondaná az igazságot, azt sokan árulónak tekintenék.

    Úgy tudom, hogy sokan le is szereltek a történtek miatt.

    Nagyon sokan megijedtek, egyrészt a lincseléstől, vagy tartottak a következményektől, hogy ebből egyszer még baj lehet. Sokan meglepődtek akkor is, amikor büntetőeljárások kezdődtek rendőrök ellen az események miatt.

    Utólag milyen az akkor történtek megítélése a rendőrségen belül?

    Most már nagyon vegyes, ma már azt mondják hogy néhány faszkalap miatt szopunk. Főleg a lövészeket szidják, mert mi okoztuk a legtöbb és leglátványosabb sérülést. Szerintem jönnie kell egy szemléletváltásnak és el kell telnie még néhány évnek, hogy a rendőrség feldolgozza a történteket. Az viszont érzékelhető, hogy 2006 ősze óta nagyon sokan lettek nemzeti érzelműek azok közül, akik részt vettek az oszlatásokban annak idején.

    Meggyőződésből változtattak a világnézetükön, vagy pedig mert hatalomváltás közeledik?

    Egy részük meggyőződésből, más részük divatból, de végbement egy változás az állományban.

    A rendőri vezetés mit szól ehhez?

    A rendőri vezetők rendszerint karrieristák, azt mondják, amit éppen hallani akarnak tőlük. Lehet hogy szűk baráti körben megvan a véleményük, de hivatalosan egyelőre nem támogatják a nemzeti érzelmű rendőröket.

    Nem tart attól, hogy retorziók érik amiért nyilatkozott nekünk?

    Szerintem ma már a rendőri vezetés is tisztában van azzal, hogy nemsokára váltás következik, és akkor egészen más szemszögből fogják nézni az akkor történteket. Talán felelősségre vonnak egy-két főnököt is, mert szerintem az akkori hatalom a felelős ezért az egészért, nem a törzsőrmesterek. Az más kérdés hogy ki hova lövöldözött, de annak is van valami oka, hogy egyáltalán lövöldözhettünk. Helyre kell tenni ezeket a dolgokat, mert addig a rendőrségnek nincs becsülete.

    ]]>
    http://as.hu/blog/2010/01/18/1957/feed
    ELMŰ, 2010, no comment http://as.hu/blog/2010/01/12/1954 http://as.hu/blog/2010/01/12/1954#comments Tue, 12 Jan 2010 16:04:47 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1954 Alább egy közel egy éve húzódó levelezésem az ELMŰ-vel (lentről felfele kell olvasni!):

    Tisztelt ELMŰ ügyfélszolgálat!

    Kérem továbbítsák informatikai igazgatójuk felé az alábbi üzenetemet:

    “Tisztelt Informatikai Igazgató Úr/Hölgy!

    Arra, hogy a https-es bejelentkezést az elmúlt szűk egy év alatt sem tudták megoldani, szavakat is alig találok, de arra, hogy most már a lehetőségét is elvették, csak azt tudom mondani, hogy ez nem más, mint “BOTRÁÁÁNY”. Egyszerűen kevés olyan cég van, amelyik ennyire béna, és alkalmatlan informatikai irányítással rendelkezik, hogy évek alatt képtelenek megoldani, hogy titkosított csatornán utazzanak a személyes adatok.”

    Tisztelt Ügyfélszolgálatos, köszönöm, hogy a fentit továbbítja!

    ——–
    Üdv:
    Ambrózy Lőrinc
    ——–

    —– Original Message —–
    From: “Elmű-Émász Ügyfélszolgálati Kft._Budapest”
    To: “Ambrozy Lorinc”
    Sent: Tuesday, March 17, 2009 7:06 PM
    Subject: Tájékoztatás KLB-33629

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük irodánkra érkezett bejelentését.

    Tájékoztatjuk, hogy online ügyfélszolgálatunk már működik a https://ugyfelkapu.elmu.hu/ biztonságos linken keresztül is. Ennek alapértelmezett beállítása folyamatban van.

    Tisztelettel:
    Elmű-Émász Ügyfélszolgálati Kft. a
    Budapesti Elektromos Művek Nyrt. megbízásából

    —–Original Message—–
    From: Ambrozy Lorinc
    Sent: Tuesday, March 10, 2009 11:10 AM
    To: Elmű-Émász Ügyfélszolgálati Kft._Budapest
    Subject: Re: ELMŰ biztonsági frissítés

    Udv,

    Mondjuk akkor már megcsinálhatták volna, hogy ne http-n, hanem https-en
    lehessen elérni a honlapot.
    http://ugyfelkapu.elmu.hu/login.php

    Úgy egy “kicsit” profibb lett volna, valamint abban az esetben van is
    értelme a komoly jelszónak. Így, hogy nincs titkosítás, nincs sok értelme…

    u.i.: egyébként meg ha legközelebb lesz ilyen körlevél, akkor ne egyszerre
    küldjék ki, mert jelenleg elérhetetlen a szerverük, gondolom a nagy
    látogatói roham miatt.

    ——–
    Üdv:
    Ambrózy Lőrinc
    ——–

    ]]>
    http://as.hu/blog/2010/01/12/1954/feed
    Fűben ülni garázdaság a bíróság szerint http://as.hu/blog/2010/01/08/1950 http://as.hu/blog/2010/01/08/1950#comments Fri, 08 Jan 2010 12:25:39 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1950


    ]]>
    http://as.hu/blog/2010/01/08/1950/feed
    Pörzse betiltott műsora http://as.hu/blog/2010/01/07/1948 http://as.hu/blog/2010/01/07/1948#comments Thu, 07 Jan 2010 14:33:12 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1948 Szinte szóról-szóra egyetértek vele. Mint tudjátok, nekem az unokaöcsémet rabolta el innen a Gödör fölötti fűről a ÁVÓs horda.



    ]]>
    http://as.hu/blog/2010/01/07/1948/feed
    Lie To My Face http://as.hu/blog/2010/01/06/1946 http://as.hu/blog/2010/01/06/1946#comments Wed, 06 Jan 2010 16:11:52 +0000 Meister http://as.hu/blog/2010/01/06/1946


    ]]>
    http://as.hu/blog/2010/01/06/1946/feed
    BÚÉK! http://as.hu/blog/2009/12/29/1943 http://as.hu/blog/2009/12/29/1943#comments Tue, 29 Dec 2009 13:58:27 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1943 Minden kedves Olvasómnak, Ügyfelemnek, Kollégámnak, és Kolléganőmnek sikerekben gazdag új esztendőt kívánok!
    Az Országnak, és a Nemzetnek meg változásokban gazdagot!



    ]]>
    http://as.hu/blog/2009/12/29/1943/feed
    Emberölésért felfüggesztett, Gárda-vezetésért 1 év http://as.hu/blog/2009/12/21/1940 http://as.hu/blog/2009/12/21/1940#comments Mon, 21 Dec 2009 22:45:56 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1940 “Emberölésért: felfüggesztett” kontra “Gárda-vezetésért: 1 év” - ez a két transzparens fogadta a hétfő délután a Fővárosi Bíróság épülete előtt elhaladó járókelőket. Ide szervezett ugyanis csendes gyertyagyújtást a Jobbik Magyarországért Mozgalom, amely szervezetnek hét belvárosi képviselőjelöltje tiltakozott a “magyar joggyakorlat” ellen.

    A konkrét esetet, vagyis az összejövetel apropóját az épület bejárata elé támasztott transzparensek közé helyezett fénykép világította meg: még 2008 januárjában történt, hogy egyik osztálytársa megölte a főváros VIII. kerületében a középiskolás Mészáros Rolandot. Az elkövető a bíróság múlt heti ítélete értelmében egy év felfüggesztett fogházbüntetést kapott, két társát pedig végül meg sem gyanúsították. A megemlékezés közepette Hegedűs Lorántné, a Jobbik V. kerületi jelöltje a Stopnak elmondta: a néhány nappal ezelőtti határozat nagyon szomorú pillanatát jelentette a magyar igazságszolgáltatásnak, mégpedig azért, mert újra az ott megszokott kettős mérce érvényesült. A Magyar Gárdával kapcsolatban a párt már megszokta ugyanis, hogy a lehető legszigorúbb ítéletek születnek (nem egyszer direkt rájuk szabva), míg elsősorban a bankárok, a cigányok és a külföldiek esetében méltánytalanul enyhe büntetéseket hoznak.

    “Jelen esetben is ezzel állunk szemben: eme nagyon brutális gyilkosság kapcsán értelmezhetetlenül gyenge büntetést szabott ki a bíróság. Már maga az értelmetlen halál is igazságtalan, ezen a Földön megmagyarázhatatlan, a család számára pedig nyilván rendkívül nehéz a tényt elfogadni - egy ilyen szenvedés csak az örökkévalóságban nyerhet értelmet. Azért találták ki az igazságszolgáltatást erre a világra, hogy legalább a földi tereken valamiféle igazságtételt kaphassanak a hozzátartozók. A megfelelő ítélet pedig azért is lenne nagyon fontos, hogy a leendő hasonló áldozatokat megvédve is példa statuálódjék. No ez az, ami itt nem történt meg!” - vélekedett a képviselőjelölt.

    A politikus emlékeztetett: a római jog, ami alapján napjainkban is ítélkezünk, nem csak egy jogrend volt, hanem azzal a nevelés egyfajta eszközét is a kezünkbe adták. “Bizonyára sokan ismerik a ‘méz és korbács’ jelszavát, ami azt jelentette, hogy a nevelendő gyermeket mézzel is próbáljuk okítani, de egyben korbáccsal is igazgatni - persze átvitt értelemben. Ha viszont mi folyamatosan mézzel kínáljuk a bűnözőket, akkor annak nagyon-nagyon rossz következménye lesz! Időnként tehát a korbácsot is kell használni!” - fűzte hozzá Hegedűsné.

    Példaként említették még a jelenlévők, hogy egyebek mellett a halálos gázolásért is előfordul, hogy két-három évet kapnak az elkövetők, mivel az is gondatlanságból elkövetett emberölésnek minősül, csakúgy, mint Roland esete - nála azonban a különös kegyetlenséggel elkövetett emberölés helyett a fenti kategóriát állapították meg. Mint Cziráki Adorján VI. kerületi jelölt közölte, elsősorban tehát e jelenlegi jogalkalmazás ellen emelik fel a szavukat, mivel szerintük sorozatban történik meg, hogy a törvény szó szerinti betűjével ellentétesen hoznak a bírák ítéletet. Hangsúlyozta: nem véletlenül létezik egy minimálisan és egy maximálisan kiszabható tétel a hazai gyakorlatban, rendkívül méltánytalannak nevezte azonban, hogy például amíg egy betiltott szervezet esetében nyilvános megmozdulásért akár egyéves börtönbüntetés is kiszabható, addig ha fiatalkorú követ el bármilyen bűncselekményt, elképzelhető, hogy az mindössze egy hónapnyi szankciót von csupán maga után. Ezért a Jobbik tervezi, hogy átfogó büntetőjogi törvénymódosítást kezdeményez.

    ]]>
    http://as.hu/blog/2009/12/21/1940/feed
    Ellenőrök http://as.hu/blog/2009/12/18/1937 http://as.hu/blog/2009/12/18/1937#comments Fri, 18 Dec 2009 09:57:20 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1937 Tegnap reggel battyogtam a Móricz felé a Villányi úton, és egy vidéki BKV járatról (40-es) leszállt két iszonyat rosszarcú alak. A zsebükben kutattak, s boldogan néztek egymásra. Biztos voltam benne, hogy két zsebes. Aztán pillanatokon belül csatlakozott hozzájuk még 3 ember, köztük nők is. Hasonlóan rosszarcúak voltak. Na, ekkor vált világossá számomra, hogy ezek dolgoztak a buszon. Ellenőrök voltak.

    Na de ennyire rosszarcúak? Ez még engem is meglepett…

    Egyébként 10 napja félig lógok a BKV-n, mert 8-án lejárt a bérletem, és erre a 8 napra nem lehetett rentábilis áron bérletet vásárolni, így úgy döntöttem, hogy reggelente lukasztok a villamoson, este hazafelé meg nem. Ezt meg is tettem, 2 reggeli nap volt, mikor nem működött a lukasztó, akkor este lukasztottam. Nekem napi 300 Ft-ot ér meg a BKV, többet nem. Bérlettel ez tartható is, jeggyel csak így.



    ]]>
    http://as.hu/blog/2009/12/18/1937/feed
    Influenza-összefoglaló http://as.hu/blog/2009/12/11/1935 http://as.hu/blog/2009/12/11/1935#comments Fri, 11 Dec 2009 18:32:22 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1935 Egy nagyon jó, és profi influenza-összefoglaló olvasható ezen a blogon:
    Influenza-para
    Javaslom mindenkinek, hogy olvassa el. És a kommentárokat is. (Itt ezt most nem lehet kommentálni.)

    Az egyik kommentár (nem én írtam):

    Ha abban a bizalmi válságban, amelynek kiváltó oka korántsem a társadalom többségének rögeszmésen korlátolt egészségügyi felfogása, hanem a fentebb felsoroltakon túl a médiaócedánból áradó szinte végtelen számú és tartalmú információ, amit nálunk súlyosbít egy alapvetően szociológiai és politikai tartalmú ún. öszödi-típusú bizalmi válság is, szóval ha e válságban, ilyen szakszerűen, okosan, precízen és mégis érthetően elmondták volna a nagyobb és kisebb médiumok vezetőinek, hogy miért lehet tudni előre, hogy most tényleg nagy baj lehet, legyetek szívesek és segítsetek, mert ez meg a ti szakmátok, és nem hülyeségeket beszélnek pro és kontra hiteltelen alakok, akkor most a lakosság 70 százaléka be lenne oltva.
    Én is ellene voltam, mert a bizalmatlanságom legyőzte a félelmemet, vagyis a környezetem és az életösztönöm becsapott, ezért életellenesen reagáltam egy fenyegetésre, mert azt tapasztaltam, hogy a hozzám hasonlók is így reagálnak (lásd a mesét a hazudós pásztorról és a farkasokról).
    Nem tudom, hogy fut le ez a járvány, remélem, minél többen túléljük. Azt azonban tudom, hogy új, a bizalomra alapuló kommunikációs stratégiát kell majd alkotni, ahol a bizalom alapja a szakszerűség, a reális beszéd és a valóságos arányok szerinti értékelés. Kommunikációs szempontból a new yorki tornyok lerobbantása, a Szaddam Huszein elleni háború, az Oszama bin Laden saga, az afganisztáni demokratizálás, azaz általában véve az ún. terror elleni háború képeződött le most a vírus elleni háborúban. Ezért bizalmatlanok vele szemben Amerikától Romániáig mindenütt az emberek, mert ugyanaz a gépezet ugyanazokkal a retorikai eszközökkel igyekezett velük elhitetni formailag ugyanazt. A különbség az, hogy bár eddig hazudott (túlzott, manipulált stb.) a fenyegetésről, most azonban nem hazudik. Az emberek világszerte csapdába estek: mert ha ez a vírus valóban olyan veszélyes, mint itt olvashattuk, akkor saját éleslátásuk a baj okozója. Azért nem hiszik el, hogy baj van, mert tudják, hogy minden eddigi vészriadó manipulált volt. Minél hangosabban verték a vészharangot, annál nagyobb volt a valószínűsége, hogy a végén kiderül, vaklárma volt az egész.
    Ez a paradoxon olyan súlyos fenyegetéseket rejt, amiket ma még el sem tudunk képzelni, bár a jelek szerint néhány virológus már sejti.
    A gyógyszer az elfogulatlan, tényszerű, szakszerű és értékarányos beszéd amit nem baj, ha nem ért mindenki - a mostani levezetésben egy csomó mindent nem értek, mert nem rendelkezem ahhoz szükséges ismeretekkel -, valahogy mégis, mint a felhangok, ezek a feldolgozhatatlan ismeretek is hozzájárulnak a megértéshez.
    Már csak egy probléma maradt: honnan tudhatom, hogy a világhálón keringő rendkívül nagy számú „okos” magyarázat és tanács közül melyiket kell az igazinak kiválasztani, ha tudom, hogy ezen a döntésen szó szerint élet és halál múlik?

    ]]>
    http://as.hu/blog/2009/12/11/1935/feed
    Valaki leontott egy pohár wiszkivel, merthogy rohadt fideszes vagyok. ;-) http://as.hu/blog/2009/12/10/1933 http://as.hu/blog/2009/12/10/1933#comments Thu, 10 Dec 2009 22:24:52 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1933 Szóval a sztori:

    Kutyasétáltatás végén betértem a Fadrusz sörölőbe, és volt ott egy ember. Közben az RTL-en ment a Fábry-val a Legyen Ön is Milliomos.
    A csávó elkezdett üvölteni, hogy ez egy paraszt. (Fábry-ra.)

    Én meg mondtam, hogy szerintem nem, ő legalább politikailag korrekt oldalon áll…

    Erre felém fordulva elkezdett velem veszekedni, hogy nem csak mi rohadt fideszesek vagyunk a világra szarva… Én ekkor már nem mondtam semmit, csak halkan azt, hogy nem vagyok fideszes…

    Ez már nem zavarta a liberális tolerancia eme heves védőjét, tovább hergelte magát, majd arcon öntött egy pohár Wiszkivel… Én szokásom szerint csak röhögtem, és közöltem vele, hogy legközelebb inkább belsőleg fogyasztanám, ha lehet… Erre a barátja megfogta, és kivitte ezt a gyűlölködő mintapéldányát a balliberális toleranciának.
    :-)

    ]]>
    http://as.hu/blog/2009/12/10/1933/feed
    Tűzifa és nem krisztuskereszt http://as.hu/blog/2009/12/09/1930 http://as.hu/blog/2009/12/09/1930#comments Wed, 09 Dec 2009 11:16:44 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1930 “Nem felszentelt keresztet döntöttek le Pomázon a minap, hanem a Jobbik nevű neonáci pártalakulat által köztérre talicskázott fatákolmányt”

    Tűzifa és nem krisztuskereszt

    Nem felszentelt keresztet döntöttek le Pomázon a minap, hanem a Jobbik nevű neonáci pártalakulat által - gyűlöletkeltő és kirekesztő céllal - köztérre talicskázott, és külön köztisztasági problémát is okozó fatákolmányt.
    A keresztes háború és a nácizmus gyilkos eszmevilágát harsogó üzenetek tolmácsolására szolgáló horror- és terrorkészítményeknek a civilizált világban sehol nem lehet legálisan helyük.

    Különösen felháborító lelketlenségre vall a köztereknek a Názáreti Jézus keresztjére emlékeztető, rasszista, antiszemita célzatú förmedvényekkel történő elárasztása egy olyan ünnepi időszakban, amely a maga legbensőbb lényege szerint a szegények, az elesettek, a megalázottak megszabadítását és a bűnös emberiség egészének a megváltását hirdető karácsonyi üzenettel áll a legigazabb összefüggésben.

    Felszólítjuk a keresztény egyházak tagjait, élükön a lelkészeket és főpásztorokat, hogy félresandítástól mentes egyértelműséggel utasítsák el (nem pedig Erdő Péter bíboros fátyolos szavaival - igaz, ő legalább megszólalt e szennyes ügyben) a Jobbik nevű pártszervezet által űzött kalandorkodás kereszténységet gyalázó praktikáit (köztük az évente megismételt keresztállítási botránykeltést), és keresztényellenes merényletként bélyegezzék meg e kufárszellemű politikai társaságnak a keresztény névvel és szóval űzött istenkáromló demagógiáját. Felhívjuk továbbá a Krisztus egyházának lelkészeit és más őrállóit arra, hogy hitvalló őszinteséggel határolódjanak el azoktól a papi és más egyházi személyektől is, akik segédkezet nyújtanak a Jobbik közéletmérgező gyalázatosságaihoz, sőt, mint egyesek e tényezők közül, attól sem riadnak vissza - lásd a Budai Ciszterci Szent Imre Plébánia paráználkodását -, hogy a kereszténység legszentebb jelképeit a legrútabb rasszista-antiszemita eszmék hirdetésére használják fel.

    Mint értesülhettünk róla, Sólyom László államfő ismeretlen célú “zárt ajtók mögötti” diskurzusra fogadja hétfőn a Kárpát-medencében élő “magyar egyházi méltóságokat”. Őszintén reméljük, hogy az Államfővel folytatott bizalmas beszélgetéseiket az egyháznagyok felhasználják arra is, hogy megtárgyalják vele az ország életét katasztrofális irányba sodorni igyekvő jobbikos törekvésekkel szemben követendő nemzetstratégia kérdéseit.

    Iványi Gábor rektor és Majsai Tamás dékán közleménye ( Wesley János Lelkészképző Főiskola Theológus és Lelkész Szak)

    Forrás: Népszara Online: http://www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1274032

    Egy haverom ezt írta rá:

    Komolyan, amikor olvastam, en eloszor azt hittem hogy ez egy parodia… Annyira lehetetlennek tunt hogy valaki ilyesmiket leirjon…. Hogy az adventi kereszt es a neonacizmus koze egyenlosegjelet tegyen…

    Aztan rajottem hogy ezek tenyleg leirtak ezt, ezeknek tenyleg van ennyi bor a pofajukon…..

    ]]>
    http://as.hu/blog/2009/12/09/1930/feed
    Fluval A/B http://as.hu/blog/2009/12/08/1928 http://as.hu/blog/2009/12/08/1928#comments Tue, 08 Dec 2009 16:37:59 +0000 Meister http://as.hu/blog/?p=1928 Na, ma megkaptam a másik (szezonális) influenza elleni oltást is. Ezt a cégemnél kaptuk meg, aki korábban nem oltatta be magát a H1N1 ellen, az a Fluval P-vel együtt, és persze ingyen.

    Na mindegy, nekem 3.000 Ft-ot megért, hogy 2 hete beadattam magamnak, hiszen akkor még a cég azt mondta, hogy nem lesz idén központi oltás…

    ]]>
    http://as.hu/blog/2009/12/08/1928/feed